Fulfillment pro váš e-shop

Využijte našich komplexních služeb v oblasti fulfillmentu. Díky naší společnosti Kladivo Logistika vám odpadnou povinnosti s uskladněním zboží, jeho samotnou kompletací, expedicí a dopravou. Máte Pohodu? Ano? Bezva! V tom případě toho spolu vyřešíme ještě mnohem víc.

Začněte již dnes a nechte na nás kompletní outsourcing logistiky vašeho skladu. Odměnou vám bude více času pro vás a vaše podnikání.

V krocích níže vás provedeme celým procesem.

Příjem a evidence zboží

Celý proces začíná příjmem zboží do našeho skladu. Před zahájením spolupráce si jasně specifikujeme veškeré body a krok po kroku projdeme celý proces. Vaše zboží k nám můžete doručit z vašeho skladu nebo přímo z výroby či od dodavatele. Veškeré zboží prověříme, případně ověříme jeho kvalitu, vše záleží na vašich požadavcích. Pokud zboží nemá svůj kód, v této fázi ho obdrží,  následně zboží zaevidujeme do systému a pokračuje na další stanoviště ve skladu. 

Uskladnění zboží

Po příjmu a evidenci se rozhodneme dle několika parametrů, kam zboží umístíme. Nejdůležitějšími parametry jsou rozměry, typ zboží či počet kusů. Naše velkokapacitní skladovací prostory nabízí několik možností uskladnění vašich produktů – na policích, v boxech nebo na paletách. Každé zboží systémově obdrží svoji pozici. Naše sklady rovněž neustále monitorujeme, aby vaše zboží bylo v maximálním bezpečí. Provoz skladu zůstane čistě na nás, ale vy stále budete mít vše plně pod kontrolou.

Vychystání objednávky

V momentě, kdy zákazník vytvoří na vašem e-shopu objednávku, zboží neprodleně vyskladníme a zabalíme. Obalový materiál použijeme na základě konkrétních požadavků a instrukcí, buď standardizovaný nebo s logem vaší společnosti. Po zabalení následuje ještě finální kontrola doručovacích údajů a takto připravené balíky jsou následně předány dopravci dle vašeho výběru. Stav expedovaných zásilek můžete pohodlně sledovat v přehledné aplikaci nebo pokud fungujete v rámci účetního systému Pohoda, uvidíte vše přímo ve vaší Pohodě.

Doručením to nekončí

Poskytujeme i následný servis spojený s nevyzvednutými či vrácenými zásilkami. Zkontrolujeme vratky zboží i případné reklamace, pořídíme fotodokumentaci a pokud produkt nevykazuje žádné vady a poškození, naskladníme jej zpět, aby mohl být předán v co nejkratším čase jinému zákazníkovi.